Bransjer vi jobber i

  • Butikker, hoteller og restauranter

    Bransjetilpassede løsninger for service- og handelsnæringen med fokus på lønnskostander og effektiv planlegging.

  • Industri og håndtverksbedrifter

    Bransjetilpassede løsninger for industri- og håndverksbedrifter med fokus på effektivitet og fakturering.

  • Kontorvirksomhet

    Bransjetilpassede løsninger for kontorvirksomhet med fokus på tilstedeværelse, fleksitid og enkel registrering.

  • Byggeplassen

    Unik løsning med egen byggekortleser som kan plasseres hvor som helst og fange tid på dine prosjekter.

Tidsbanken kvalitetssystem Brukes av ansatte i små og store bedrifter

Tidsbanken Kvalitetsmanual og HMS Håndbok
- Slik får du et levende kvalitetssystem

Med TidsBanken kvalitetsmanual og HMS Håndbok får du et levende kvalitetssystem der dine ansatte alltid har tilgang til en oppdatert utgave av bedriftens rutiner og HMS-Håndbok. Systemet sikrer at alle dine ansatte har får lest siste utgave av viktige prosedyrer. Et effektivt kvalitetssystem sparer bedriften for store kostnader.

Internkontrollforskriften pålegger arbeidsgivere å drive systematisk HMS arbeid, med TidsBanken får du verktøyet bedriften trenger for å gjøre dette på en enkel og rimelig måte.

  • 100% webbasert løsning, ingen installasjon av programvare
  • Involver dine ansatte i bedriftens rutiner
  • Få oversikt over hvilke ansatte som har lest viktige prosedyrer
  • Spar kostnader med et effektivt kvalitetssystem

Les også om vårt avviksregistreringssystem

Vi får svarene vi trenger med en gang

Del informasjon med alle ansatte
- La Tidsbanken gjøre den kjedelige jobben

Alle ledere har vel opplevd frustrasjonen med at ansatte ikke har fått med seg bedriftens rutiner. De fleste håndbøker og rutiner i norske bedrifter blir laget i word og sendt på mail eller gitt på papir til de ansatte. Man vet ikke hvem som har lest det, og når man skal redigere så kan det være vanskelig å finne igjen orginalen på bedriftens server.

Kanskje den kun ble lagret på pcen til en asatt som nå er sluttet?

Med Tidsbanken har alle ansatte til enhver tid tilgang til siste versjon av viktige prosedyrer og rutiner. Når du skal redigere en rutine er det enkelt å finne igjen.

Med Tidsbanken kvalitetsmanual kan enkelt styre tilgang til dine rutiner på avdeling eller ansattenivå. Du også be ansatte bekrefte at de har lest rutinen.

Tidsbanken er responsiv som betyr at den tilpasser seg skjermen den brukes på.

Før vi tok i bruk dette systemet hadde vi rundt 700 uproduktive timer i måneden

Effektiv avviksregistrering

Med TidsBanken avviksregistrering har du et enkelt og brukervennlig program for registrering og behandling av alle typer avviksmeldinger som kundeklager, reklamasjon, leverandørfeil, melding om avvik, HMS hendelse, observasjon, miljøhendelse, personskader, forslag til forbedring, logge gjentagende avvik etc...

Les mer om avviksregistrering her

På jakt etter ny jobb?

Tidsabanken logo

Tidsbanken AS
Conrad Mohrs veg 11
5068 Bergen

T: 55 27 37 00
kontakt@tidsbanken.no
Org. nr. 999 582 214

Tidsbanken Support
T: 55 27 37 00
support@tidsbanken.no

Ta kontakt for
mer informasjon

Vi kan ta en uforpliktende samtale der du får vite mer om produktene våres.

Kontakt oss

Om oss

Referanser